1. Home
  2. Opis stanowiska pracy hr generalist

Opis stanowiska pracy hr generalist

Ogólna odpowiedź do zapytania

HR Generalista jest odpowiedzialny za wytyczanie, wdrażanie i monitorowanie standardów i procedur z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, które są zgodne z polityką firmy. HR Generalista odpowiada za wsparcie i współpracę z zespołem zarządzania zasobami ludzkimi oraz zapewnia sprawne funkcjonowanie procesów ludzkich, takich jak rekrutacja i selekcja pracowników, ocena wydajności, szkolenia i rozwój, rozwiązywanie sporów, kariera i wynagrodzenia. HR Generalista może również brać udział w działaniach związanych z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem zmianą oraz promowaniem przyjaznych dla pracownika środowisk pracy. HR Generalista musi posiadać wiedzę na temat aktualnych praw i przepisów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz mieć doświadczenie w pracy z ludźmi.

Wcześniej dodane: